Bewertungen von Mr. Sushi Weesp

Neue Beurteilungen

5.0
Tom Verheijen
18 November 2024

We bestellen altijd graag en dat gaan we ook zeker blijven doen. De laatste keer waren we echter wel teleurgesteld en delen we de ervaring toch even. Wellicht hebben jullie er wat aan. We hebben twee poke bowls besteld maar de bakjes waren maar 2/3 gevuld. Ingrediënten genoeg, het was eigenlijk gewoon de rijst wat flink te weinig was. Dat zijn we niet gewend, het was nu als maaltijd ook niet genoeg. (Heb een fotootje, mocht het nodig zijn.) Het was verder zeker lekker en prima bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
13 November 2024

Abcoude

J. Van Oort
12 November 2024

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging.

Theo ras
11 November 2024

Was weer super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
8 November 2024

Boven verwachting lekker gegeten, perfect verpakt, goede kwaliteit en precies goede sushirijst, vriendelijke bezorger. In een andere plaats weleens eerder bij mr sushi besteld en dat viel toen tegen, maar Mr Sushi Weesp: top!

Olga van Kesteren
5 November 2024

Normaal nooit problemen gehad maar de krab was echt niet goed in de diverse sushi bites. Had het eerst niet door maar proefde het meteen vervolgens kon je het ook echt ruiken dat hij niet goed was. Zonde.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Olga, wat vervelend dat u het idee had dat de krab niet meer goed was. Neem in zo'n geval altijd graag even zsm telefonisch contact met ons op, dan lossen we dit gewoon netjes met u op.

Sandy van der Weijde
1 November 2024
Adrian Briggs
1 November 2024
Eure
1 November 2024

Ik heb eerder gebeld de rollen en inhoud niet netjes opgemaakt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Hopelijk hebben we het telefonisch netjes en naar tevredenheid met u kunnen oplossen.

Venessa
31 Oktober 2024

Waarom nog steeds plastic toeslag ?

Antwort von Mr. Sushi

Hi Venessa, de plastic toeslag zit verwerkt in uw bestelling omdat we volgens de nieuwe wetgeving verplicht zijn om deze te verrekenen, wanneer er iets van plastic verwerkt is in de verpakking van de bestelling. We gebruiken natuurlijk veel papieren tasjes, maar de soja zit bijvoorbeeld wel weer in een plastic bakje of flesje. Hopelijk geeft dit een antwoord op uw vraag.

Rob Jobben
30 Oktober 2024
Steven
29 Oktober 2024

Altijd lekker, en eerder geleverd fan verwacht. Mijn zoontje van 5 is er ook gek op!

Guido
27 Oktober 2024

Heerlijk vers een echte aanrader altijd optijd klaar

Lukasz
27 Oktober 2024
Miranda
26 Oktober 2024

Sushi was miet lekker, de rijst niet gaar. We moesten 1 uur wachten op ons etrn.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Miranda, wat vervelend om te horen dat u dit zo had ervaren... Weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen.

Michel
22 Oktober 2024

Twee punten die helaas niet naar verwachting waren. 1. De initiële wachttijd van een uur na bestelling met daarna een bezorging die ruim 25 min later was na de aanvankelijke bezorgtijd viel erg tegen. 2. Twee van de drie pokebowls met zalm waren aanzienlijk minder vers (geur en smaak) dan de overige gerechten met zalm

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u dit zo had ervaren Michel... Weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen.

Anna
19 Oktober 2024

Was heerlijk!

Jessy
17 Oktober 2024
Ans
12 Oktober 2024

Top en heerlijk

de Graaf
7 Oktober 2024
Norbert
6 Oktober 2024

Taaie stukken tonijn in de pokebowl vol met spieren. Het snijden bij mr sushi zelf was zelfs moeilijk want er zaten 2 grote klompen in, alles zat nog aan elkaar. Dat stop je er dan toch niet in?!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Shirley
4 Oktober 2024

Super lekker 😍😍

Jessy
4 Oktober 2024
Melle
3 Oktober 2024

Goeie sushi en netjes bezorgd, zoals altijd.

Eline
30 September 2024

Het eten is ontzettend lekker. Vers, lekkere smaak, goede structuur en fijne samenhang van alle ingrediënten.

Guido
27 September 2024

Heerlijk vers gemaakte producten goede service.

Nadia
26 September 2024

De PoceBowl was heerlijk. De rijst was lekker op tempratuur👍👍

Lis
23 September 2024

Lekkere sushi. Wel beetje prijzig, maar erg lekker, dus staat in verhouding met elkaar. Bezorging was top.

M Neuhuys
22 September 2024

Was weer heerlijk en vers. En stond al klaar toen we 5 min eerder kwamen om het op te halen.

C. de Busser
21 September 2024
Sushi lover
19 September 2024

Alles was perfect, het is gewoon zo super duur. Bijna 100 euro voor mij me partner en me kind.. En ik kon nog wel een sushi op😅

Maartje
13 September 2024

Heerlijk combi box! Goed vers en op tijd klaar.

Kathusing
12 September 2024

Super top kwaliteit petje af subliem

Edwin
11 September 2024

De loempia’s zaten er niet bij . Er zaten kleine loempia’s bij terwijl we grote besteld en betaald hebben .

Antwort von Mr. Sushi

Hi Edwin. vervelend dat u een verkeerd gerecht ontvangen had... Neem even per mail contact met ons op, dan lossen we dit netjes met u op.

Jonker
8 September 2024

Bestelling kwam pas een half uur na mail dat men onderweg was. Sushi was niet warm meer. Vier sterren kwaliteit om deze reden. Rest van de sushi was uitstekend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Excuses voor de latere bezorging, we zullen er extra op letten de volgende keer!

Peters
8 September 2024
Mika
2 September 2024

Heb 2 uur moeten wachten op mijn bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Mika, wat vervelend om te horen dat u zo lang moest wachten op uw bestelling. Neem gerust even contact met ons op, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen.

Maria
28 August 2024
Looman
23 August 2024

Was weer heerlijk! En er wordt altijd rekening gehouden met allergie, helemaal top!

Brouwer
23 August 2024

Prima Sushi

Marie
18 August 2024
Melle
17 August 2024

Altijd super!

Bas van Amerongen
12 August 2024

Sushi smaakte lekker en vers, alleen leek het dit keer niet allemaal even goed gerold waardoor (de rolls) te snel uit elkaar vielen tijdens eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bas, excuses hiervoor. We hopen dat u alsnog lekker heeft gegeten en zullen er in het vervolg extra op letten.

Peter
11 August 2024

Snel klaar bij bestelling en heerlijk gegeten

Steven
4 August 2024

Lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjon de vos
28 Juli 2024
Femke Quatfass
27 Juli 2024

Geweldig eten, super snel bezorgd, fijne communicatie over de mail over de status van mijn bestelling, het was allemaal zalig, en ook heel fijn dat je kunt aankruisen wat je allemaal niet wilt dat scheelt weer verpakking. Super aanrader!

Dennis
26 Juli 2024

Helaas niet zoals wij gewend zijn. Gyoza was gefrituurd? En de sushi zacht, viel uit elkaar en qua smaakt leek alles op elkaar. Beef had een een aangebrande smaak. Normaal gaat alles schoon op, maar nu hebben wij zeker 1/3 weggegooid. Jammer.

Cecilia
25 Juli 2024
Stefan
25 Juli 2024
Melle
25 Juli 2024
Suuz
24 Juli 2024

Was zoals altijd weer heerlijk

Lia Baar
24 Juli 2024

Ohhh helemaal blij de bestelling was er heel snel 👍👍dus smulluhh 😋😋

Anoniem
21 Juli 2024

Was weer heerlijk !

Laura
13 Juli 2024

Super goeie afhandeling. Telefonische melding over verlate bestelling. Keurig.

Norwin
13 Juli 2024

Er mag van mij kant iets minder saus in het algemeen op de Shushi's

Esther
10 Juli 2024
Kathusing
9 Juli 2024

Super en nog eens super

Die Altenburger
30 Juni 2024

Leider war durch den Transport das Sushi eingedrĂŒckt. Geschmeckt hat es aber super.

Merijn
27 Juni 2024

Pokebowl met alleen rijst komkommersliertjes,groene sliertjes en avocado en een beetje mayo noem ik geen pokebowl. Dan is 14,50’echt teveel gevraagd

Antwort von Mr. Sushi

Hi Merijn, jammer dat u niet tevreden was over uw pokebowl. Neem eventjes direct telefonisch contact met ons op zodat we dit verder met u kunnen bespreken.

Jasper
25 Juni 2024

Wij bestellen regelmatig met veel tevredenheid sushi. Dit keer 3x een poke bowl, helaas zat de inhoud niet meer in de bakjes, maar lag alles los in het papieren zakje. Dit ging flink ten koste van ons eet plezier!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jasper, heel vervelend om te horen dat uw bestelling rommelig aankwam. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Neem in het vervolg dus even direct telefonisch contact met ons op zodat we dit gelijk kunnen oplossen met u!

Arjen
23 Juni 2024

Lekkere sushi, op tijd en vers.

ML
23 Juni 2024
Annemieke
22 Juni 2024
Jan
21 Juni 2024
Edith
21 Juni 2024

Altijd heerlijk, supervriendelijke bezorging, ruime keuze.

iris booter
20 Juni 2024

Altijd lekker

Jeroen
16 Juni 2024

Pokebowl zalm was goed, maar de pokebowl tonijn was niet te eten tonijn met alleen pezen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Egbert
12 Juni 2024

Super lekker weer, top service

K.H
12 Juni 2024
Marlies
5 Juni 2024

Altijd op tijd!! En heerlijk!!

Hanna
5 Juni 2024
Tanja Ninkovic
4 Juni 2024

Lekker snel bezorgd Vers heerlijk eten met liefde gemaakt En super nette bezorger, kijkt je aan en groet je, zoals het hoort 😊

David Blazer
3 Juni 2024

Omdat we zo vaak bij jullie bestellen, hadden we wederom een kortingscode. Dus box C. Maar wij eten geen schelp en schaaldieren en vragen altijd om een aanpassing (wat tot nu toe nooit een probleem was). Echter gisteren weigerde een medewerkster deze aanpassing te doen!!â˜č. Hetgeen voor ons betekent dat we twee van de vier rollen niet kunnen eten!! Maar nogmaals, bij de kortingscode is er GEEN keuze! Erg teleurstellend!! Misschien voortaan een echte korting (bv 5% op de bestelling) geven?đŸ€”

Lies mies
2 Juni 2024

Prijs- kwaliteit onvoldoende

Sandra
1 Juni 2024

Super lekkere sushi en hele goede, snelle en vriendelijke service!!!

Alphons
31 Mai 2024

Heerlijk

Menno
25 Mai 2024
Marja
25 Mai 2024

Het was weer super lekker. En mooi op tijd.

Elif
25 Mai 2024
M
21 Mai 2024
SAN
20 Mai 2024

Sushi was helaas niet lekker, Viel uit elkaar, avocado was niet rijp en er zat veel te veel saus op de sushi waardoor je de sushi niet eens meer proefte. Ook waren de edamame boontjes ongezout en erg doorgekookt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. U mag ons hier altijd even een mailtje over sturen op info@mrsushi.nl, zo kunnen we samen met u kijken naar een passende oplossing.

DG
19 Mai 2024

Prima sushi en op het tijdstip gebracht wat ze hadden aangegeven

Jessica
17 Mai 2024

Lekker, plus prima op tijd

de Graaf
16 Mai 2024

Zag er goed en fris uit De bezorging was ruim optijd

Steven
13 Mai 2024

Heel lekker, ook fan van de gymzaal bucket!!! Erin houden hahah

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

vanda
13 Mai 2024
Myrthe
11 Mai 2024
Soumaya
10 Mai 2024
Maarten Bordewijk
9 Mai 2024

Prima sushi. Stipte bezorging

Olaf
7 Mai 2024
Marleen
5 Mai 2024

Weer heerlijke sushi en pokebowl. En sneller bezorgd dan werd aangegeven

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

AYSEMA KAPLAN
3 Mai 2024
Lil
2 Mai 2024

Ik ben heel makkelijk met eten, maar de gefrituurde box het zag er gewoon niet uit helemaal door drenkt met saus ongelijke stukken ik kon letterlijk niet de verschillende smaken proeven en zien, ik heb gewoon de box weg gegooid zo iets heb ik nog nooit gedaan De special met zalm qua uiterlijk ook echt niet netjes ongelijke stukken, heel weinig vulling heel veel rijst die heb ik opgegeten maar voor een bestelling van 40 euro echt treurig

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Lil, wat vervelend om te horen dat er zoveel is mis gegaan met uw bestelling. U mag ons hierover altijd een mailtje sturen op info@mrsushi.nl. Hopelijk kunnen wij dit voor uw oplossen. Onze excuses.

Iris
1 Mai 2024

Altijd top!

Anna
28 April 2024

Goeie sushi, vriendelijke bezorger, op tijd. Hoeveelheid gember zou wat meer mogen gezien de hoeveelheid sushi. Maar verder was alles top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nick Bosma
28 April 2024

Van de 4 personen die sushi hebben gegeten, zijn er 3 ziek geworden vannacht. Dus deze keer was het niet goed vergeleken met de andere keren.

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Nick, Wat vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met de bestelling, graag lossen wij dit samen met uw op. U kunt ons een mailtje sturen op info@mrsushi.nl.

Katja
27 April 2024

Helaas ontving ik een Pokebowl zalm ipv crab .. stavend wel echt even minder Verder altijd lekkere pokebowls en sushi bij jullie

Mvr.S
24 April 2024

De bezorger was 40 min later dan aangegeven. Hierdoor was het eten bijna koud. Als het eten eerder bezorgd was dan was het ook lekkerder (want nog warm), dat heeft geresulteerd in 4 sterren ipv 5

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Onze excuses voor het lange wachten we zullen deze feedback meenemen en hiermee aan de slag gaan. Team Mr Sushi

Isabella
22 April 2024

Het was op tijd klaar en het was fantastische sushi!!!!