Bewertungen von Mr. Sushi Weesp

Neue Beurteilungen

5.0
mel
31 MĂ€rz 2025

crispy rol was niet wat ik gewend ben. bijna geen zalm, in 4 stukken en was net n oliebol . smaak van de tempura ebi was ook te waterig ofzo. heel jammer, zal de volgende keer maar weer in zuid halen waar het wel lekker was altijd.

iris booter
30 MĂ€rz 2025

Topzaak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wve
22 MĂ€rz 2025

Lekker eten, bestelling stond netjes op tijd klaar

Nadia
22 MĂ€rz 2025

Was super lekker. De rijst was perfect. Dank😊

Yvi Parker
19 MĂ€rz 2025

Heerlijke gyoozaas en wat een UBER-vriendelijke dude achter de toonbank. Echt TOP!

Danny Lukassen
19 MĂ€rz 2025
Ans cornelissen
17 MĂ€rz 2025

Altijd weer goede kwaliteit Altijd op tijd de bestelling en vriendelijke bezorgers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Remko
17 MĂ€rz 2025

Het was niet lekker, meer dan de helft weggegooid.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yevgen Klitnyi
15 MĂ€rz 2025
Luis R. DĂ­az
12 MĂ€rz 2025

All good!

Feed
9 MĂ€rz 2025
Anika
8 MĂ€rz 2025

We hebben echt genoten. Aanrader!

Irene
8 MĂ€rz 2025

Er miste sushi en een paar rollen waren heel droog

Stephane
7 MĂ€rz 2025

Hi, Ik besteld al een tijd altijd mijn sushi’s bij jullie maar gisteren vond ik ze minder lekker dan wat wij gewend zijn. Is er iets veranderd in jullie organisatie gisteren ? De rijst voelt anders, sushi’s vielen een beetje uit elkaar
 voelt een beetje al een teleurstelling gisteren. Ik hoop dat jullie wat aan mijn feedback hebben. Mvg, Stephane

Antwort von Mr. Sushi

Hi Stephane, jammer te lezen dat je laatste bestelling niet helemaal naar wens was. Bij ons is niets veranderd. We hebben dezelfde chefs wn dezelfde keuken.

Norwin
2 MĂ€rz 2025

Mestaal op tijd behalve dit keer dus

Ilona
2 MĂ€rz 2025

Vrij Slordig gerold, kwaliteit van de vis matig.

Rik
1 MĂ€rz 2025

Was perfect . Op tijd en vers

Lisanne
1 MĂ€rz 2025

Heerlijke sushi echt van genoten.

Monique
23 Februar 2025

De Sushi was heerlijk alleen waren de gyosa's en de loempia's koud. Melding van gemaakt maar niks mee gedaan helaas.

Monika
17 Februar 2025

Aller beste en lekkerste sushi !! Nog nooit teleurgesteld 😃

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

anoniem
16 Februar 2025

De valentijns actie besteld en vroeg besteld (i.v.m. lange wachttijd meestal) - maar tot onze verbazing werd deze een half uurtje later al bezorgd !!!! Top !!!! En super heerlijk gegeten, de box is zeker voor herhaling vatbaar!

Kate
15 Februar 2025

Hi, wij vinden de sushi altijd heerlijk maar gisterenavond miste er er een diepte van smaak in de vis, de zalm en tonijn. Plus er waren sommige sushi’s met zoo weinig vis er in dat dat nauwelijks sushi te noemen is, meer rijst bal. Hopelijk kan dit weer verbeterd worden

Erik
15 Februar 2025

Valentijn deal besteld met edamame en loempia als extra. Maar deze zaten er beide niet bij!!!

Katja
15 Februar 2025

Helaas is de sushi ipv 18:45 uur om 19:50 bezorgd. Erg jammer helemaal omdat wij met 2 jonge kinderen aan het wachten waren. Als wij dit vooraf hadden geweten hadden wij namelijk geen sushi besteld. Gr Katja

Antwort von Mr. Sushi

Valentijnsdag! We weten dat het druk word, we staan met volle bezetting. Toch staat een groot gedeelte van de avond de site uit omdat we teveel bestellingen krijgen. Mensen komen dan naar restaurant om daar te bestellen. Kortom het is voor ons niet te organiseren om iedereen op tijd zijn bestelling te leveren. Mocht je perse op tijd je eten willen hebben kun je inderdaad beter niet bestellen op dat soort dagen. Hetzelfde geldt voor Nieuwjaarsdag, Moederdag etc.

carla
9 Februar 2025

Verse sushi, 20 min te laat

DR
7 Februar 2025

Lekker sushi vooral variant crispy box. Ik kreeg gratis sushi met "acties code".

Janneke Galesloot
3 Februar 2025
Miranda Romijn
2 Februar 2025

Eten was lekker Jammer dat de gratis Freerol er niet bij zat


Vera Tielen
1 Februar 2025

Als gewoonlijk verrrrrukkkelijkkkk!

Edwin
26 Januar 2025

Beste wel een grote bestelling, maar netjes op de hoogte gehouden en het was weer top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tol
26 Januar 2025

Heel lekker en op tijd geleverd

Iris
25 Januar 2025

Snel bezorgd, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Eten was wederom smakelijk.

Gabriella Acetelli
25 Januar 2025
Maarten
24 Januar 2025

Het duurde echt enorm lang voor de bestelling er was... Ruim 2 uur zitten wachten. Ik moest zelf bellen waar hij bleef.. In de communicatie en snelheid dus zeker wat te verbeteren. De sushi was wel erg lekker, dus dat maakte wat goed.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Maarten, onze welgemeende excuses voor de extreem lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Dude
23 Januar 2025

Niet echt heel vers. Prijs kwaliteit klopt dan niet. Wel snelle bezorging.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Tanja
17 Januar 2025

Gefrituurde gyoza en loempia worden koud geleverd de sushi is wel heel lekker

Antwort von Mr. Sushi

Hi Tanja, heel vervelend om te horen dat uw bestelling niet goed warm meer was bij aankomst. Onze excuses voor dit ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen als dit het geval is, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen.

Willem
12 Januar 2025

Zoals altijd erg goed! Verse sushi en op tijd bezorgd door altijd vriendelijke bezorger

Kathusing
8 Januar 2025

Fenomenaal

Nieborg
5 Januar 2025
Martin de Swaan
2 Januar 2025

Heerlijke sushi !!

Som
1 Januar 2025

Heerlijk zoals altijd! Super attent ook

Maarten
1 Januar 2025
ĐąĐ”Ń‚ŃĐœĐ°
1 Januar 2025
Melle
31 Dezember 2025
Jacek
31 Dezember 2025

Wie immer top QualitĂ€t, macht nur leider fettđŸ€­, aber toller Service und super schnelle Lieferung. Vielen Dank

Marlies
30 Dezember 2025

Ik bestel hier altijd en ben elke keer even blij! Ze zijn vriendelijk en de sushi is heerlijk! Mijn kinderen genieten er ook enorm van! En de bezorging is altijd keurig op tijd!

P Weber
24 Dezember 2024
MH
24 Dezember 2024

- komen nooit op tijd, moet zelf buffer inplannen - bezorgkosten, voorheen was dat niet zo als je vanaf euro 25,- besteld - kwaliteit een stuk achteruit gegaan

Antwort von Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Maartje
24 Dezember 2024

Was weer heerlijk

Monica
23 Dezember 2024

Vriendelijke bezorger, alleen het duurt best lang. Ruim een uur, echt ruim.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

ML
21 Dezember 2024
Kathusing
17 Dezember 2024

Belachelijk goed wederom sta ik versteld van de fantastische kwaliteit

Joey
15 Dezember 2024

Kwaliteit van het eten is wel goed heb alleen 2 uur en 15 minuten gewacht op mijn eten ook geen excuses of iets dergelijks gehad!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Joey, via deze weg alsnog een welgemeend excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we graag voor een volgende bestelling!

Roel
15 Dezember 2024

Op zaterdag 18:15 uur online een bestelling geplaatst. Mail van Mr Sushi liet weten dat er om 19:50 bezorgd zou worden. Dat is een behoorlijk lange wachttijd, maar vooruit dat kan een keer gebeuren op een zaterdagavond. 20:20 uur nog steeds geen bestelling ontvangen, dus probeerde ik te bellen met Mr Sushi. Maar dan krijg je een antwoord apparaat waarop wordt vermeld dat "ze overdag lastig te bereiken zijn, omdat er mensen werken die geen Nederlands kunnen. Maar vanaf 17:00 uur kun je ze wel telefonisch bereiken". Nou niet dus. "Je kunt ook een bericht sturen naar een mobiel nummer", werd er vervolgens aangegeven op het antwoordapparaat. Dus dat dan maar proberen. Ik moet nu nog antwoord krijgen. Om 20:30 dan maar eens naar Mr Sushi rijden om te zien hoe het met mijn bestelling staat. Er werd verteld dat het druk was en dat ze achter lieten met de bestellingen.... joh echt?! Maar mijn bestelling was onderweg. Nou wat toevallig. Er kon geen excuus van af voor de vertraging. Ik d

Antwort von Mr. Sushi

Hi Roel, bedankt voor uw beoordeling. Via deze weg alsnog een welgemeend excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u nog netjes te compenseren voor een volgende bestelling.

Kathusing
11 Dezember 2024

Wederom subliem elke keer weer fantastisch

Iris
8 Dezember 2024

Sushi was zoals gewend weer heerlijk. Netjes en op tijd geleverd. Er was iets fout gegaan met de kortingscode en dat is heel netjes telefonisch opgelost.

Debbelorus
8 Dezember 2024

Niet gekregen wat ik vroeg en bijna 2 uur zitten wachten. Echt heel jammer. Ik blijf toch bij de concurrent. En ze zijn nog eens de duurste van weesp

Remi
7 Dezember 2024

Alles was echt top!

Bart
3 Dezember 2024
Puck
2 Dezember 2024
Tim
2 Dezember 2024

Zeer lekker en snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Melle
30 November 2024
Marja
29 November 2024

Was weer super. Zoals altijd heerlijk gegeten

Laura
23 November 2024

Sushi smaakt altijd vers! We bestellen regelmatig.

Ans
21 November 2024

Het was weer erg lekker

Barry
20 November 2024
Antwort von Mr. Sushi

Ja Barry, het is bij ons niet toegestaan een bestelling op te splitsen met als doel het verkrijgen van een extra FREEROLL.

Tom Verheijen
18 November 2024

We bestellen altijd graag en dat gaan we ook zeker blijven doen. De laatste keer waren we echter wel teleurgesteld en delen we de ervaring toch even. Wellicht hebben jullie er wat aan. We hebben twee poke bowls besteld maar de bakjes waren maar 2/3 gevuld. Ingrediënten genoeg, het was eigenlijk gewoon de rijst wat flink te weinig was. Dat zijn we niet gewend, het was nu als maaltijd ook niet genoeg. (Heb een fotootje, mocht het nodig zijn.) Het was verder zeker lekker en prima bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Tom, heel jammer om via deze weg te horen dat u niet helemaal tevreden was over uw bestelling... we hadden hier graag even direct telefonisch contact over gehad, zodat we hier dezelfde avond nog iets aan hadden kunnen doen. Het is voor ons uiterst belangrijk dat u als (vaste) klant tevreden bent over het eten :)

Esther
13 November 2024

Abcoude

J. Van Oort
12 November 2024

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging.

Theo ras
11 November 2024

Was weer super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
8 November 2024

Boven verwachting lekker gegeten, perfect verpakt, goede kwaliteit en precies goede sushirijst, vriendelijke bezorger. In een andere plaats weleens eerder bij mr sushi besteld en dat viel toen tegen, maar Mr Sushi Weesp: top!

Olga van Kesteren
5 November 2024

Normaal nooit problemen gehad maar de krab was echt niet goed in de diverse sushi bites. Had het eerst niet door maar proefde het meteen vervolgens kon je het ook echt ruiken dat hij niet goed was. Zonde.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Olga, wat vervelend dat u het idee had dat de krab niet meer goed was. Neem in zo'n geval altijd graag even zsm telefonisch contact met ons op, dan lossen we dit gewoon netjes met u op.

Sandy van der Weijde
1 November 2024
Adrian Briggs
1 November 2024
Eure
1 November 2024

Ik heb eerder gebeld de rollen en inhoud niet netjes opgemaakt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Hopelijk hebben we het telefonisch netjes en naar tevredenheid met u kunnen oplossen.

Venessa
31 Oktober 2024

Waarom nog steeds plastic toeslag ?

Antwort von Mr. Sushi

Hi Venessa, de plastic toeslag zit verwerkt in uw bestelling omdat we volgens de nieuwe wetgeving verplicht zijn om deze te verrekenen, wanneer er iets van plastic verwerkt is in de verpakking van de bestelling. We gebruiken natuurlijk veel papieren tasjes, maar de soja zit bijvoorbeeld wel weer in een plastic bakje of flesje. Hopelijk geeft dit een antwoord op uw vraag.

Rob Jobben
30 Oktober 2024
Steven
29 Oktober 2024

Altijd lekker, en eerder geleverd fan verwacht. Mijn zoontje van 5 is er ook gek op!

Guido
27 Oktober 2024

Heerlijk vers een echte aanrader altijd optijd klaar

Lukasz
27 Oktober 2024
Miranda
26 Oktober 2024

Sushi was miet lekker, de rijst niet gaar. We moesten 1 uur wachten op ons etrn.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Miranda, wat vervelend om te horen dat u dit zo had ervaren... Weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen.

Michel
22 Oktober 2024

Twee punten die helaas niet naar verwachting waren. 1. De initiële wachttijd van een uur na bestelling met daarna een bezorging die ruim 25 min later was na de aanvankelijke bezorgtijd viel erg tegen. 2. Twee van de drie pokebowls met zalm waren aanzienlijk minder vers (geur en smaak) dan de overige gerechten met zalm

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u dit zo had ervaren Michel... Weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen.

Anna
19 Oktober 2024

Was heerlijk!

Jessy
17 Oktober 2024
Ans
12 Oktober 2024

Top en heerlijk

de Graaf
7 Oktober 2024
Norbert
6 Oktober 2024

Taaie stukken tonijn in de pokebowl vol met spieren. Het snijden bij mr sushi zelf was zelfs moeilijk want er zaten 2 grote klompen in, alles zat nog aan elkaar. Dat stop je er dan toch niet in?!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Shirley
4 Oktober 2024

Super lekker 😍😍

Jessy
4 Oktober 2024
Melle
3 Oktober 2024

Goeie sushi en netjes bezorgd, zoals altijd.

Eline
30 September 2024

Het eten is ontzettend lekker. Vers, lekkere smaak, goede structuur en fijne samenhang van alle ingrediënten.

Guido
27 September 2024

Heerlijk vers gemaakte producten goede service.

Nadia
26 September 2024

De PoceBowl was heerlijk. De rijst was lekker op tempratuur👍👍

Lis
23 September 2024

Lekkere sushi. Wel beetje prijzig, maar erg lekker, dus staat in verhouding met elkaar. Bezorging was top.

M Neuhuys
22 September 2024

Was weer heerlijk en vers. En stond al klaar toen we 5 min eerder kwamen om het op te halen.

C. de Busser
21 September 2024
Sushi lover
19 September 2024

Alles was perfect, het is gewoon zo super duur. Bijna 100 euro voor mij me partner en me kind.. En ik kon nog wel een sushi op😅

Maartje
13 September 2024

Heerlijk combi box! Goed vers en op tijd klaar.

Kathusing
12 September 2024

Super top kwaliteit petje af subliem

Edwin
11 September 2024

De loempia’s zaten er niet bij . Er zaten kleine loempia’s bij terwijl we grote besteld en betaald hebben .

Antwort von Mr. Sushi

Hi Edwin. vervelend dat u een verkeerd gerecht ontvangen had... Neem even per mail contact met ons op, dan lossen we dit netjes met u op.