Beoordelingen van Mr. Sushi Weesp

Recente recensies

5.0
Esther
10 juli 2024
Kathusing
9 juli 2024

Super en nog eens super

Die Altenburger
30 juni 2024

Leider war durch den Transport das Sushi eingedrückt. Geschmeckt hat es aber super.

AA
28 juni 2024

Lange bezorging, 1,5 uur wachten voordat je bestelling bezorgd wordt. Slecht telefonisch bereikbaar .

Merijn
27 juni 2024

Pokebowl met alleen rijst komkommersliertjes,groene sliertjes en avocado en een beetje mayo noem ik geen pokebowl. Dan is 14,50’echt teveel gevraagd

Reactie van Mr. Sushi

Hi Merijn, jammer dat u niet tevreden was over uw pokebowl. Neem eventjes direct telefonisch contact met ons op zodat we dit verder met u kunnen bespreken.

Jasper
25 juni 2024

Wij bestellen regelmatig met veel tevredenheid sushi. Dit keer 3x een poke bowl, helaas zat de inhoud niet meer in de bakjes, maar lag alles los in het papieren zakje. Dit ging flink ten koste van ons eet plezier!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jasper, heel vervelend om te horen dat uw bestelling rommelig aankwam. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Neem in het vervolg dus even direct telefonisch contact met ons op zodat we dit gelijk kunnen oplossen met u!

Arjen
23 juni 2024

Lekkere sushi, op tijd en vers.

ML
23 juni 2024
Annemieke
22 juni 2024
Jan
21 juni 2024
Edith
21 juni 2024

Altijd heerlijk, supervriendelijke bezorging, ruime keuze.

iris booter
20 juni 2024

Altijd lekker

Jeroen
16 juni 2024

Pokebowl zalm was goed, maar de pokebowl tonijn was niet te eten tonijn met alleen pezen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Egbert
12 juni 2024

Super lekker weer, top service

K.H
12 juni 2024
Marlies
5 juni 2024

Altijd op tijd!! En heerlijk!!

Hanna
5 juni 2024
Tanja Ninkovic
4 juni 2024

Lekker snel bezorgd Vers heerlijk eten met liefde gemaakt En super nette bezorger, kijkt je aan en groet je, zoals het hoort 😊

David Blazer
3 juni 2024

Omdat we zo vaak bij jullie bestellen, hadden we wederom een kortingscode. Dus box C. Maar wij eten geen schelp en schaaldieren en vragen altijd om een aanpassing (wat tot nu toe nooit een probleem was). Echter gisteren weigerde een medewerkster deze aanpassing te doen!!☹️. Hetgeen voor ons betekent dat we twee van de vier rollen niet kunnen eten!! Maar nogmaals, bij de kortingscode is er GEEN keuze! Erg teleurstellend!! Misschien voortaan een echte korting (bv 5% op de bestelling) geven?🤔

Lies mies
2 juni 2024

Prijs- kwaliteit onvoldoende

Sandra
1 juni 2024

Super lekkere sushi en hele goede, snelle en vriendelijke service!!!

Alphons
31 mei 2024

Heerlijk

Menno
25 mei 2024
Marja
25 mei 2024

Het was weer super lekker. En mooi op tijd.

Elif
25 mei 2024
M
21 mei 2024
SAN
20 mei 2024

Sushi was helaas niet lekker, Viel uit elkaar, avocado was niet rijp en er zat veel te veel saus op de sushi waardoor je de sushi niet eens meer proefte. Ook waren de edamame boontjes ongezout en erg doorgekookt.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. U mag ons hier altijd even een mailtje over sturen op info@mrsushi.nl, zo kunnen we samen met u kijken naar een passende oplossing.

DG
19 mei 2024

Prima sushi en op het tijdstip gebracht wat ze hadden aangegeven

Jessica
17 mei 2024

Lekker, plus prima op tijd

de Graaf
16 mei 2024

Zag er goed en fris uit De bezorging was ruim optijd

Steven
13 mei 2024

Heel lekker, ook fan van de gymzaal bucket!!! Erin houden hahah

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vanda
13 mei 2024
Myrthe
11 mei 2024
Soumaya
10 mei 2024
Maarten Bordewijk
9 mei 2024

Prima sushi. Stipte bezorging

Olaf
7 mei 2024
Marleen
5 mei 2024

Weer heerlijke sushi en pokebowl. En sneller bezorgd dan werd aangegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AYSEMA KAPLAN
3 mei 2024
Lil
2 mei 2024

Ik ben heel makkelijk met eten, maar de gefrituurde box het zag er gewoon niet uit helemaal door drenkt met saus ongelijke stukken ik kon letterlijk niet de verschillende smaken proeven en zien, ik heb gewoon de box weg gegooid zo iets heb ik nog nooit gedaan De special met zalm qua uiterlijk ook echt niet netjes ongelijke stukken, heel weinig vulling heel veel rijst die heb ik opgegeten maar voor een bestelling van 40 euro echt treurig

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Lil, wat vervelend om te horen dat er zoveel is mis gegaan met uw bestelling. U mag ons hierover altijd een mailtje sturen op info@mrsushi.nl. Hopelijk kunnen wij dit voor uw oplossen. Onze excuses.

Iris
1 mei 2024

Altijd top!

Anna
28 april 2024

Goeie sushi, vriendelijke bezorger, op tijd. Hoeveelheid gember zou wat meer mogen gezien de hoeveelheid sushi. Maar verder was alles top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick Bosma
28 april 2024

Van de 4 personen die sushi hebben gegeten, zijn er 3 ziek geworden vannacht. Dus deze keer was het niet goed vergeleken met de andere keren.

Reactie van Mr. Sushi

Hoi Nick, Wat vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met de bestelling, graag lossen wij dit samen met uw op. U kunt ons een mailtje sturen op info@mrsushi.nl.

Katja
27 april 2024

Helaas ontving ik een Pokebowl zalm ipv crab .. stavend wel echt even minder Verder altijd lekkere pokebowls en sushi bij jullie

Mvr.S
24 april 2024

De bezorger was 40 min later dan aangegeven. Hierdoor was het eten bijna koud. Als het eten eerder bezorgd was dan was het ook lekkerder (want nog warm), dat heeft geresulteerd in 4 sterren ipv 5

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Onze excuses voor het lange wachten we zullen deze feedback meenemen en hiermee aan de slag gaan. Team Mr Sushi

Isabella
22 april 2024

Het was op tijd klaar en het was fantastische sushi!!!!

Bos
21 april 2024

Droge sushi, met name de vis en Peking duck. Oogde niet vers. Ook de wakame en edamame, beide hadden wat licht bruine verkleuring

Familie
20 april 2024

Sushi is prima. Helaas krijg je je acties product gewoon niet geleverd. Daarbij wordt de telefoon niet opgenomen en op email reageren ze niet.

Nargis
19 april 2024

Rijst was niet vers.

Sven
13 april 2024
S
8 april 2024

Prima sushi’s

Alexandra
30 maart 2024

Heerlijk!

Sammy
27 maart 2024

een van de 3 bakjes sushi lag helemaal ondersteboven, en alle sushi waren kapot in dat bakje. Ander bakje leek flink door elkaar geschud. En de eetstokjes ontbraken, terwijl ik niet had gezegd dat ik die niet hoefde. Eten zelf was ok. niet buitengewoon, maar wel lekker.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sammy, vervelend om te horen dat er meerdere dingen niet in orde waren met uw bestelling. Neem (in het vervolg) graag direct contact met ons op per mail of telefonisch, zodat we u ook daadwerkelijk kunnen helpen met uw klacht!

Monique
25 maart 2024

De beef sushi was zalm. Smaakte ook goed maar hebben we niet besteld.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Monique, vervelend dat er een roll niet klopte in uw bestelling. Bel in het vervolg graag eventjes naar ons, zodat we kunnen zorgen dat u de juiste roll gewoon nabezorgd krijgt! :)

Laura
23 maart 2024
Elseline
20 maart 2024

Superlekker! Volgende keer weer n sushi box van mr Sushi

Yvon
17 maart 2024

Alles was super goed , eten en bezorging. Meerdere keren al besteld en altijd goed

Els
16 maart 2024

Eerder dan verwacht netjes bezorgd en het eten was heerlijk ! Zeker een aanrader !

Suuz
16 maart 2024
Juul
14 maart 2024
Cecilia
7 maart 2024
Lotte
6 maart 2024

Heerlijke sushi en snel bezorgd!

Melle
3 maart 2024

Heerlijk en op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans
3 maart 2024

Helemaal top!

Annette
1 maart 2024

Alles prima!

M. Neimeijer
28 februari 2024

Heerlijk gegeten!!!!

vanda
28 februari 2024

top!

Nadia
26 februari 2024

Top service en lekkere rijst👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joost
24 februari 2024

Aantal rolls vielen uit elkaar, zowel maki’s als special rolls. Erg jammer. De special met paling was wel goed.

F
21 februari 2024

Altijd heerlijk en weer netjes bezorgd!

Mien
18 februari 2024
Amber
18 februari 2024
A
16 februari 2024
Lianne
15 februari 2024

De bezorging duurde wat langer door de Valentijn drukte denk ik, maar de bezorger was heel aardig! De sushi was heerlijk!! Alleen jammer dat de warme gerechtjes koud waren geworden.

Ge
14 februari 2024
Peter
12 februari 2024
Ans
9 februari 2024

Kwaliteit was top, maar er zaten geen stokjes, geen sojasaus en geen wasabi en geen gember potjes in de tas. Dit was erg teleurstellend.

Jim
5 februari 2024

Bezorging was snel. Eten was goed alleen de prijs is aan de hoge kant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
4 februari 2024

Ik bestel hier altijd mijn sushi. Het is lekker en het personeel erg vriendelijk!! Mijn kids en ik genieten er enorm van!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lily Broekhuizen
3 februari 2024

Was weer erg lekker! Bezorging precies op tijd!

X
31 januari 2024
M
29 januari 2024
Anouk
28 januari 2024

De lekkerste, verse en betaalbare afhaal/bezorg Sushi die er is hier in de buurt!! 🤩

M Akpinar
27 januari 2024

Zoals altijd heerlijk en oo tijd bezorgd.

Jors
27 januari 2024
Lina
25 januari 2024

Heerlijk! En op tijd!

P
20 januari 2024

Was prima te eten, maar heb wel eens lekkerder gehad

Debby
18 januari 2024

Levering duurde erg lang, crunchy sushi erg vet en teveel saus. Sommige sushi lagen door het hele doosje heen .

Peter Brasik
14 januari 2024

Hoge kwaliteit, nette bezorging

Brouwer
13 januari 2024

Smaakvol en ruim binnen de aangegeven bezorgtijd . Enige minpunt is de hoge prijs van de zeewiersalade die zeer klein was

Britt
13 januari 2024

Deze keer was het wat minder dan anders. De tonijn was niet goed gesneden, er zaten wat harde stukjes aan. De urumaki was ook erg dik, te veel rijst.

Bas
13 januari 2024

Ruim 2 uur moeten wachten , warme producten waren koud!!! Sushi rijst iets wat droog

Roel Koster
8 januari 2024

Had al vele uren van tevoren besteld. Gevoel dat alles toen meteen gemaakt is. Tempura ebi niet knapperig/oud. Sushi leek echt al vele uren oud/ droog. Yakitori en wakame salade veel te kleine porties voor de prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Boy Griffioen
8 januari 2024

Eten was heerlijk, papieren tasjes te slap. Die scheurde open. Geen probleem het eten is gered. Maar wel een aandachtspunt.

Snel
7 januari 2024

Smaakte goed en exact op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
6 januari 2024
Nor
2 januari 2024

De sushi rollen vielen behoorlijk uit elkaar en de pokebowl tonijn was vooral gevuld met bonen en de weinige tonijn die er wel in zat was taai. Was duidelijk minder goed dan normaal.

Bok
30 december 2023
Patricia
30 december 2023

Free roll niet gekregen

Reactie van Mr. Sushi

Je moet wel zelf de code FREEROLL gebruiken bij je bestelling. Onze chefs maken wat bestelt is. Ze gaan niet zelf beoordelen of een freeroll van toepassing is of niet.

Angelina
28 december 2023

Sushi valt uit elkaar, tonijn is mega dik en niet eens te kauwen.. kwaliteit van tonijn is helemaal niks!!

J de Graaf
25 december 2023

Zoals ook de vorige keer netjes verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.