Beoordelingen van Mr. Sushi Weesp

Recente recensies

5.0
Grete
15 mei 2025
Irina D.
14 mei 2025

No delivery and no refund. Awful service. 45 minutes after expected delivery time I called the place to know that they haven't processed my order. Agreed call back to settle the issue never happened that evening. When I called to finally claim a refund , I was told to call back next day as the manager is not available. So no food and no money back and really bad experience on the phone with rude and shouting lady. Just Awful customer service!

Tony
13 mei 2025

Heerlijk gegeten en de bestelling was keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
12 mei 2025

Bestellen via de app en website werkt onhandig, winkelmand geeft geen overzicht. Kwaliteit is redelijk goed. Bezorging is aan de trage kant met 1,5 uur voor de 2e keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
11 mei 2025

Ik denk dat de bestelling gevallen was het was een rommeltje de bestelling

Lies Mies
4 mei 2025

Op tijd bezorgd. Eten is prijzig. Wasabi en gember te weinig, maaltijdbox voor 2 personen is niet genoeg voor 2 personen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
4 mei 2025

Goede kwaliteit sushi en fijne keuzes

Tanja
3 mei 2025

Bezorging is super snel. Helaas donker gekleurde tonijn in de sushi en nu allebei buikpijn.

Caat
29 april 2025

Vers, snel bezorgd en heeerlijke sushi

Ed kreuning
29 april 2025

Mooi op tijd en heeeel lekker!

Angelique
27 april 2025

Helaas was de maki droog & degenen met zalm zonder snaak

Yevgen Klitnyi
26 april 2025
Diana
22 april 2025

Snel en goed!

Remco
20 april 2025
Sebastiaan
20 april 2025

Top bedrijf

Kate
19 april 2025

Er was wat niet goed met de advocating van de zalm advocating rol. Proefde aards. Niet helemaal gegeten. In de regenboog rol zat heel weinig Tuna, 1,5 rolletje

Jonker
18 april 2025

Heerlijke Sushi volgens afspraak op tijd bezorgd.

Alex
15 april 2025

Sushi was erg lekker,dank!

Melle
12 april 2025
Lisa
9 april 2025
Imke
9 april 2025

Lekker, vrij veel vega opties, snelle bezorging, goeie deals

Lieke
8 april 2025

Beste Mark, Afgelopen vrijdag heb je mij teruggebeld over de spullen van de bestelling die per abuis niet bezorgd waren. Dankjewel voor het terugbellen. Je zou dit bedrag terugstorten, Wanneer kunnen wij dat tegemoet zien? Zoals gezegd, we snappen dat jullie een foutje kunnen maken en zijn zeker van plan om in de toekomst weer te bestellen, maar zouden het wel netjes vinden dat we het geld retour krijgen van de producten die niet geleverd zijn. Dank!

Daphne
5 april 2025

Snel en lekker

Sara
4 april 2025

Normaliter ben ik altijd tevreden, maar vandaag is er wat misgegaan. Er zal een klein kiezelsteentje in mijn poke bowl…

iris booter
30 maart 2025

Topzaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wve
22 maart 2025

Lekker eten, bestelling stond netjes op tijd klaar

Nadia
22 maart 2025

Was super lekker. De rijst was perfect. Dank😊

Yvi Parker
19 maart 2025

Heerlijke gyoozaas en wat een UBER-vriendelijke dude achter de toonbank. Echt TOP!

Danny Lukassen
19 maart 2025
Ans cornelissen
17 maart 2025

Altijd weer goede kwaliteit Altijd op tijd de bestelling en vriendelijke bezorgers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remko
17 maart 2025

Het was niet lekker, meer dan de helft weggegooid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yevgen Klitnyi
15 maart 2025
Luis R. Díaz
12 maart 2025

All good!

Feed
9 maart 2025
Anika
8 maart 2025

We hebben echt genoten. Aanrader!

Irene
8 maart 2025

Er miste sushi en een paar rollen waren heel droog

Stephane
7 maart 2025

Hi, Ik besteld al een tijd altijd mijn sushi’s bij jullie maar gisteren vond ik ze minder lekker dan wat wij gewend zijn. Is er iets veranderd in jullie organisatie gisteren ? De rijst voelt anders, sushi’s vielen een beetje uit elkaar… voelt een beetje al een teleurstelling gisteren. Ik hoop dat jullie wat aan mijn feedback hebben. Mvg, Stephane

Reactie van Mr. Sushi

Hi Stephane, jammer te lezen dat je laatste bestelling niet helemaal naar wens was. Bij ons is niets veranderd. We hebben dezelfde chefs wn dezelfde keuken.

Norwin
2 maart 2025

Mestaal op tijd behalve dit keer dus

Ilona
2 maart 2025

Vrij Slordig gerold, kwaliteit van de vis matig.

Rik
1 maart 2025

Was perfect . Op tijd en vers

Lisanne
1 maart 2025

Heerlijke sushi echt van genoten.

Monique
23 februari 2025

De Sushi was heerlijk alleen waren de gyosa's en de loempia's koud. Melding van gemaakt maar niks mee gedaan helaas.

Monika
17 februari 2025

Aller beste en lekkerste sushi !! Nog nooit teleurgesteld 😃

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
16 februari 2025

De valentijns actie besteld en vroeg besteld (i.v.m. lange wachttijd meestal) - maar tot onze verbazing werd deze een half uurtje later al bezorgd !!!! Top !!!! En super heerlijk gegeten, de box is zeker voor herhaling vatbaar!

Kate
15 februari 2025

Hi, wij vinden de sushi altijd heerlijk maar gisterenavond miste er er een diepte van smaak in de vis, de zalm en tonijn. Plus er waren sommige sushi’s met zoo weinig vis er in dat dat nauwelijks sushi te noemen is, meer rijst bal. Hopelijk kan dit weer verbeterd worden

Erik
15 februari 2025

Valentijn deal besteld met edamame en loempia als extra. Maar deze zaten er beide niet bij!!!

Katja
15 februari 2025

Helaas is de sushi ipv 18:45 uur om 19:50 bezorgd. Erg jammer helemaal omdat wij met 2 jonge kinderen aan het wachten waren. Als wij dit vooraf hadden geweten hadden wij namelijk geen sushi besteld. Gr Katja

Reactie van Mr. Sushi

Valentijnsdag! We weten dat het druk word, we staan met volle bezetting. Toch staat een groot gedeelte van de avond de site uit omdat we teveel bestellingen krijgen. Mensen komen dan naar restaurant om daar te bestellen. Kortom het is voor ons niet te organiseren om iedereen op tijd zijn bestelling te leveren. Mocht je perse op tijd je eten willen hebben kun je inderdaad beter niet bestellen op dat soort dagen. Hetzelfde geldt voor Nieuwjaarsdag, Moederdag etc.

carla
9 februari 2025

Verse sushi, 20 min te laat

DR
7 februari 2025

Lekker sushi vooral variant crispy box. Ik kreeg gratis sushi met "acties code".

Janneke Galesloot
3 februari 2025
Miranda Romijn
2 februari 2025

Eten was lekker Jammer dat de gratis Freerol er niet bij zat…

Vera Tielen
1 februari 2025

Als gewoonlijk verrrrrukkkelijkkkk!

Edwin
26 januari 2025

Beste wel een grote bestelling, maar netjes op de hoogte gehouden en het was weer top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tol
26 januari 2025

Heel lekker en op tijd geleverd

Iris
25 januari 2025

Snel bezorgd, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Eten was wederom smakelijk.

Gabriella Acetelli
25 januari 2025
Maarten
24 januari 2025

Het duurde echt enorm lang voor de bestelling er was... Ruim 2 uur zitten wachten. Ik moest zelf bellen waar hij bleef.. In de communicatie en snelheid dus zeker wat te verbeteren. De sushi was wel erg lekker, dus dat maakte wat goed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maarten, onze welgemeende excuses voor de extreem lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Dude
23 januari 2025

Niet echt heel vers. Prijs kwaliteit klopt dan niet. Wel snelle bezorging.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Tanja
17 januari 2025

Gefrituurde gyoza en loempia worden koud geleverd de sushi is wel heel lekker

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tanja, heel vervelend om te horen dat uw bestelling niet goed warm meer was bij aankomst. Onze excuses voor dit ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen als dit het geval is, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen.

Willem
12 januari 2025

Zoals altijd erg goed! Verse sushi en op tijd bezorgd door altijd vriendelijke bezorger

Kathusing
8 januari 2025

Fenomenaal

Nieborg
5 januari 2025
Martin de Swaan
2 januari 2025

Heerlijke sushi !!

Som
1 januari 2025

Heerlijk zoals altijd! Super attent ook

Maarten
1 januari 2025
Тетяна
1 januari 2025
Melle
31 december 2025
Jacek
31 december 2025

Wie immer top Qualität, macht nur leider fett🤭, aber toller Service und super schnelle Lieferung. Vielen Dank

Marlies
30 december 2025

Ik bestel hier altijd en ben elke keer even blij! Ze zijn vriendelijk en de sushi is heerlijk! Mijn kinderen genieten er ook enorm van! En de bezorging is altijd keurig op tijd!

P Weber
24 december 2024
MH
24 december 2024

- komen nooit op tijd, moet zelf buffer inplannen - bezorgkosten, voorheen was dat niet zo als je vanaf euro 25,- besteld - kwaliteit een stuk achteruit gegaan

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Maartje
24 december 2024

Was weer heerlijk

Monica
23 december 2024

Vriendelijke bezorger, alleen het duurt best lang. Ruim een uur, echt ruim.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

ML
21 december 2024
Kathusing
17 december 2024

Belachelijk goed wederom sta ik versteld van de fantastische kwaliteit

Joey
15 december 2024

Kwaliteit van het eten is wel goed heb alleen 2 uur en 15 minuten gewacht op mijn eten ook geen excuses of iets dergelijks gehad!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Joey, via deze weg alsnog een welgemeend excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we graag voor een volgende bestelling!

Roel
15 december 2024

Op zaterdag 18:15 uur online een bestelling geplaatst. Mail van Mr Sushi liet weten dat er om 19:50 bezorgd zou worden. Dat is een behoorlijk lange wachttijd, maar vooruit dat kan een keer gebeuren op een zaterdagavond. 20:20 uur nog steeds geen bestelling ontvangen, dus probeerde ik te bellen met Mr Sushi. Maar dan krijg je een antwoord apparaat waarop wordt vermeld dat "ze overdag lastig te bereiken zijn, omdat er mensen werken die geen Nederlands kunnen. Maar vanaf 17:00 uur kun je ze wel telefonisch bereiken". Nou niet dus. "Je kunt ook een bericht sturen naar een mobiel nummer", werd er vervolgens aangegeven op het antwoordapparaat. Dus dat dan maar proberen. Ik moet nu nog antwoord krijgen. Om 20:30 dan maar eens naar Mr Sushi rijden om te zien hoe het met mijn bestelling staat. Er werd verteld dat het druk was en dat ze achter lieten met de bestellingen.... joh echt?! Maar mijn bestelling was onderweg. Nou wat toevallig. Er kon geen excuus van af voor de vertraging. Ik d

Reactie van Mr. Sushi

Hi Roel, bedankt voor uw beoordeling. Via deze weg alsnog een welgemeend excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u nog netjes te compenseren voor een volgende bestelling.

Kathusing
11 december 2024

Wederom subliem elke keer weer fantastisch

Iris
8 december 2024

Sushi was zoals gewend weer heerlijk. Netjes en op tijd geleverd. Er was iets fout gegaan met de kortingscode en dat is heel netjes telefonisch opgelost.

Remi
7 december 2024

Alles was echt top!

Bart
3 december 2024
Puck
2 december 2024
Tim
2 december 2024

Zeer lekker en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melle
30 november 2024
Marja
29 november 2024

Was weer super. Zoals altijd heerlijk gegeten

Laura
23 november 2024

Sushi smaakt altijd vers! We bestellen regelmatig.

Ans
21 november 2024

Het was weer erg lekker

Barry
20 november 2024
Reactie van Mr. Sushi

Ja Barry, het is bij ons niet toegestaan een bestelling op te splitsen met als doel het verkrijgen van een extra FREEROLL.

Tom Verheijen
18 november 2024

We bestellen altijd graag en dat gaan we ook zeker blijven doen. De laatste keer waren we echter wel teleurgesteld en delen we de ervaring toch even. Wellicht hebben jullie er wat aan. We hebben twee poke bowls besteld maar de bakjes waren maar 2/3 gevuld. Ingrediënten genoeg, het was eigenlijk gewoon de rijst wat flink te weinig was. Dat zijn we niet gewend, het was nu als maaltijd ook niet genoeg. (Heb een fotootje, mocht het nodig zijn.) Het was verder zeker lekker en prima bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tom, heel jammer om via deze weg te horen dat u niet helemaal tevreden was over uw bestelling... we hadden hier graag even direct telefonisch contact over gehad, zodat we hier dezelfde avond nog iets aan hadden kunnen doen. Het is voor ons uiterst belangrijk dat u als (vaste) klant tevreden bent over het eten :)

Esther
13 november 2024

Abcoude

J. Van Oort
12 november 2024

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging.

Theo ras
11 november 2024

Was weer super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid
8 november 2024

Boven verwachting lekker gegeten, perfect verpakt, goede kwaliteit en precies goede sushirijst, vriendelijke bezorger. In een andere plaats weleens eerder bij mr sushi besteld en dat viel toen tegen, maar Mr Sushi Weesp: top!

Olga van Kesteren
5 november 2024

Normaal nooit problemen gehad maar de krab was echt niet goed in de diverse sushi bites. Had het eerst niet door maar proefde het meteen vervolgens kon je het ook echt ruiken dat hij niet goed was. Zonde.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Olga, wat vervelend dat u het idee had dat de krab niet meer goed was. Neem in zo'n geval altijd graag even zsm telefonisch contact met ons op, dan lossen we dit gewoon netjes met u op.

Sandy van der Weijde
1 november 2024
Adrian Briggs
1 november 2024
Eure
1 november 2024

Ik heb eerder gebeld de rollen en inhoud niet netjes opgemaakt.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Hopelijk hebben we het telefonisch netjes en naar tevredenheid met u kunnen oplossen.

Venessa
31 oktober 2024

Waarom nog steeds plastic toeslag ?

Reactie van Mr. Sushi

Hi Venessa, de plastic toeslag zit verwerkt in uw bestelling omdat we volgens de nieuwe wetgeving verplicht zijn om deze te verrekenen, wanneer er iets van plastic verwerkt is in de verpakking van de bestelling. We gebruiken natuurlijk veel papieren tasjes, maar de soja zit bijvoorbeeld wel weer in een plastic bakje of flesje. Hopelijk geeft dit een antwoord op uw vraag.

Rob Jobben
30 oktober 2024
Steven
29 oktober 2024

Altijd lekker, en eerder geleverd fan verwacht. Mijn zoontje van 5 is er ook gek op!